Valtakunnallinen kokous

Lähde Vasemmistonaisten valtakunnalliseen kokoukseen Helsinkiin 29.-30.10.2016! Tälle sivulle päivitetään kaikki kokoukseen liittyvät aikataulut ja kokouksessa käsiteltävät asiakirjat.

Lisätietoja kokouksesta voit kysyä vasemmistonaiset [at] vasemmisto [dot] fi

Kenelle?

Valtakunnallisessa kokouksessa äänivaltaisia edustajia ovat Vasemmistoliiton naisjäsenet, Vasemmistoliiton naisosastojen naisjäsenet ja Pippuri-lehden naistilaajat.

Mikäli et kuulu mihinkään näistä ryhmistä, olet silti lämpimästi tervetullut seuraamaan kokoustamme.

Voit tarkistaa jäsenyytesi vasemmistonaiset [at] vasemmisto [dot] fi

Missä ja milloin?

Vasemmistonaisten valtakunnallinen kokous pidetään Helsingissä 29.-30.10.2016. Kokouspaikkana toimii Kulttuurikeskus Sofia, Kallvikinniementie 35.

Viikonloppu alkaa lauantaina 29.10. klo 11.00 ”Onko mahdollisuuksia saada aikaan ihmisläheinen sote”  -seminaarilla, joka järjestetään yhteistyössä KSL Opintokeskuksen kanssa. Varsinainen kokous avataan kello 15.30 ja jatkuu klo 18.15 saakka. Sunnuntaina kokous jatkuu klo 9.00 ja päättyy klo 13.00 alkavaan lounaaseen.

Seminaari

Ennen varsinaisen kokouksen avaamista järjestämme kaikille avoimen seminaarin sote-uudistuksesta klo 11-14 yhteistyössä KSL Opintokeskuksen kanssa. Seminaariin voi ilmoittautua alla ”Ilmoittautuminen” -kohdasta löytyvän linkin kautta, tarvitsemme sitovat ilmoittautumiset 10.10. mennessä.

Seminaarin ohjelma ja puhujat löytyvät täältä.

Ilmoittautuminen

Kokoukseen ilmoittaudutaan ilmoittautumislomakkeen kautta, johon pääset klikkaamalla alla olevaa ”Ilmoittaudu!” -nappia. Tarvitsemme sitovat ilmoittautumiset 10.10. mennessä.

Matkustaminen Helsinkiin

Kokousedustajien matkakorvauksiin kotipaikkakunnalta kokouspaikkakunnalle voimme osallistua, mikäli matkakulusi halvimman julkisen kulkuneuvon mukaisesti ylittävät 30€. Muista matkakorvausjärjestelyistä ole rohkeasti yhteydessä Silla Kakkolaan vasemmistonaiset [at] vasemmisto [dot] fi.

Kulttuurikeskus Sofia sijaitsee noin 2 kilometrin päässä Vuosaaren metroasemasta ja sinne ei kulje viikonloppuna julkinen liikenne.

Järjestämme tarpeen mukaan yhteiskuljetuksen kokouspaikalle seuraavasti:

Lauantaina
n. klo 10 Helsingin Rautatieasema – kulttuurikeskus Sofia
klo 24 kulttuurikeskus Sofia – Helsingin Rautatieasema

Sunnuntaina
9.15 Vuosaaren metroasema – kulttuurikeskus Sofia
14.15 kulttuurikeskus Sofia – Helsingin Rautatieasema

Osallistumisen omavastuu

Kokoukseen osallistumisesta perimme pienen omavastuumaksun, 20€ / 10€ oman taloudellisen tilanteesi mukaan. Maksu kattaa kokouksen, materiaalit, lauantain aamukahvin sekä lounaan lauantaina ja sunnuntaina. Pelkkään seminaariin osallistuminen on maksutonta.

Illanvietto

Lauantaina kokouspäivän jälkeen vietämme iltaa kulttuurikeskus Sofiassa alakerran klubilla.

Lauantaille on mahdollisuus varata päivällinen omakustanteisesti 22€/hlö joka laskutetaan osallistumismaksun yhteydessä.

Kulttuurikeskus Sofiassa on tilaisuus myös yöpyä omakustanteisesti. Hinta 2 hengen huoneessa on 42€/hlö/yö ja 1 hengen huoneessa 70€ / hlö / yö. Yöpyminen maksetaan majoittautumisen yhteydessä.