Vasemmistonaiset hakee viestijää

Vasemmistonaisten hakee viestijää rakentamaan Vasemmistonaisten uusia viestintävälineitä yhdessä Vasemmistonaisten hallituksen kanssa.

Uusien välineiden kuten blogin sekä sähköisen uutiskirjeen käyttöönoton jälkeen viestijän pääasiallinen tehtävä on vastata blogin säännöllisestä päivittymisestä sekä uutiskirjeen kokoamisesta. Viestijä auttaa Vasemmistonaisten hallituksen jäseniä ja työntekijää some-tilien sekä verkkosivujen päivittämisessä.

Tehtävässä tarvitaan kykyä itsenäiseen toimintaan, ymmärrystä vasemmistolaisesta tasa-arvo- ja naispolitiikasta sekä kokemusta järjestötoiminnasta. Tehtävässä edellytetään hyvää suomen kielen taitoa sekä sähköisten viestintävälineiden tuntemusta.

Tehtävien arvioidaan alkuvaiheen jälkeen vievän keskimäärin 1-2 tuntia viikossa. Tehtävästä maksetaan 1200 euron vuosipalkkio. Uusien viestintävälineiden perustamisesta ja toimintamallien luomisesta loka-joulukuulta 2016 maksetaan 600 euroa.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Saila Ruuth, puhenainen
saila [dot] ruuth [at] gmail [dot] com

Vapaamuotoiset hakemukset 19.9. mennessä osoitteeseen vasemmistonaiset [at] vasemmistoliitto [dot] fi. Mahdolliset haastattelut järjestetään viikolla 39.