Rekrytoimme viestintäkoordinaattoria!

Haemme viestintäkoordinaattoria Vasemmistonaisiin

Innostutko ajatuksesta vahvistaa vasemmistofeminististä sosiaalisen median näkyvyyttä? Oletko jo hankkinut vahvaa kokemusta ja osaamista eri sosiaalisen median kanavista? Onko verkkokouluttaminen sinulle luontaista? Onko politiikan tekeminen ja vaalityö sinulle tuttua?

Jos vastasit kyllä, olet etsimämme viestintäkoordinaattori!

Haemme viestintäkoordinaattoria määräaikaiseen tehtävään 1.1.-30.6.2021 väliseksi ajaksi, määräaikaisuuden perusteena kuntavaalit.

Viestintäkoordinaattori toimii naispoliittisen asiantuntijan työparina ja osana vasemmistoliiton politiikka- ja viestintätiimiä. Viestintäkoordinaattorin tehtävät koostuvat pääosin kuntavaalien aikaisesta viestinnän koordinoinnista ja toteuttamisesta yhteistyössä naispoliittisen asiantuntijan ja työvaliokunnan kanssa.

Viestintäkoordinaattorin tehtävässä edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta soveltuvaa vahvaa kokemusta monipuolisista viestinnän tehtävistä. Hyvä suomenkielentaito ja sosiaalisen median kanavien vahva osaaminen luovat parhaimmat edellytykset tehtävän hoitamiseen. Vasemmistonaisten tuntemus ja vasemmistofeministinen ajatusmaailma sekä kokemus kuntanäkyvyyden edistämisestä ja aluetyöstä katsotaan eduksi.

Palkkaus 2960,73€/kk.

Lähetä hakemuksesi ja CV pdf-tiedostoina sähköpostitse otsikolla ”HAKEMUS viestintäkoordinaattori” silla [dot] kakkola [at] vasemmistoliitto [dot] fi 18.11. mennessä. Kutsumme osan hakijoista haastatteluun, jotka pidetään videoyhteydellä viikolla 48.

Lisätietoja: Silla Kakkola, naispoliittinen asiantuntija, p. 040 760 0051, soittoaika ti 10.11. klo 11-12, pe 13.11. klo 12-13 ja ma 16.11. klo 14-15.