Naisen paikka on vasemmalla -kokous 2.-3.11. 2013

Kokouksessa hyväksytään Vasemmistonaisten uusi naispoliittinen asiakirja. Muutosesityksiä asiakirjaan voi lähettää sähköpostitse jo ennen kokousta ohjelmaluonnosta työstäneen työryhmän puheenjohtajalle, Riikka Taavetille. Sähköpostitse lähetetyt muutosesitykset otetaan huomioon asiakirjan käsittelyssä Naisen paikka on vasemmalla -kokouksessa. Muutosesityksiä asiakirjaan voi tehdä myös paikan päällä kokouksessa lauantaina kello 14.30 mennessä.

Lisäksi kokouksessa mm. valitaan verkostolle uusi toimikunta (Valtikka) ja sille puhenainen ja kaksi varapuhenaista. Henkilöesitykset on tehtävä lauantaina kello 18 mennessä. Myös itseään voi esittää.

Lauantaina juhlitaan yhdessä iltabileissä Café Mascotissa (4. linja 2), joissa esiintyy lauluyhtye Raivottaret, reggaeartisti Maria Aleksandra sekä stand up -koomikko Kaisa Pylkkänen. Iltabileiden sisäänpääsymaksu on 10 euroa.

Valtakunnallinen kokous on kaikille avoin! Sukupuolesta riippumatta. Kokouksessa kaikilla on läsnäolo-oikeus, päätösvaltaa käyttää Vasemmistonaisten verkoston jäsenet eli Pippuri-lehden tilaajanaiset, Vasemmistoliiton naisjäsenet sekä Vasemmistoliiton naisosastojen jäsenet.

Matkakulut korvataan 20 euron omavastuun ylittävältä osalta.

Ilmoittautumiset kokoukseen Lena Pajulle, lena [dot] paju [at] vasemmistoliitto [dot] fi tai 050 5911 216.

AIKATAULU

Lauantai 2.11.2013

10.15 ilmoittautuminen ja kahvit
11.00 Kokouksen avaus
13.30 Lounas
14.30 Seminaari
– akatemiatutkija Johanna Kantola alustaa otsikolla ”Eurooppalaisia haasteita tasa-arvopolitiikalle”
– tutkija Jaana Kuusipalo pitää kommenttipuheenvuoron
16.00 Kahvitauko
18.00 Kokouksen keskeytys

20.00-02.00 Iltabileet ravintola Mascotissa, 4. linja 2
– esiintymässä Raivottaret, Maria Aleksandra sekä Kaisa Pylkkänen

Sunnuntai 3.11.2013

9.30–13.00 Kokous

Katso myös kokouksen esityslista

Kokouspaikan sijainti ja kulkuohjeet

Kokouspaikka sijaitsee Helsingin Sörnäisissä Lintulahdenkadun ja Lintulahdenkujan kulmauksessa. Katso sijainti kartalla

Kokoukseen voi saapua Helsingin keskustasta metrolla Sörnäisten asemalle eli Kurviin, josta on kävelymatkaa Lintulahdenkadulle noin 700 metriä. Metroasemalta kävellään Hämeentietä kohti Hakaniemeä kunnes käännytään vasemmalle Lintulahdenkadulle, jonka alapäässä olevassa risteyksessä kokoustalo on.

Keskustasta tulee myös Arabian suuntaan kulkeva raitiovaunu 6 Hämeentietä pitkin. Raitiovaunusta jäädään pois Käenkujan pysäkillä, josta kävellään muutama metri takaisin Hakaniemeen päin, kunnes käännytään vasemmalle Lintulahdenkadulle ja kävellään katu alas.

Esteettömyys

Kokoustaloon on esteetön sisäänkäynti pääovesta. Liikkuminen talossa on myös esteetöntä. Invavessa on ala-aulassa. Kokoustilassa ei ole induktiosilmukkaa.

Talon takapihalla on muutamia parkkipaikkoja, joita varataan etukäteen ilmoitetun tarpeen perusteella invapysäköintiin. Kulku talon takapihalle tapahtuu Lintulahdenkujalta talon oikealta puolelta.